Data e postimit: 2014-11-11 18:18:45
Lexime: 9877
juda makabe
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: pushimet
Autori: kada fazliu
Shkolla: ''rasim kiqina''
Klasa: 7a
Qyteti: drenas
E-mail: kada-@hotmail.com


drama juda makabe ka rreth 750 vargje .gjergj fishta ishte gjeni.ai edhe prej sitatave te veshtira u perpoqen te krijj artr te mirfillt .edhe mllefin qe ishte grumbulluar ne shpirtin e tij e ngriti ne art .kete madheshti e tegoi ne drame 'juda makbe' me ane e se ciles reagoi kunder gjith atyre qe deshirinin ta shisnin shqiperin per ta sjellur nje roberim te ri pas roberimit shekullor osmano -turke.

Vepra te ngjashme
Autori: Anxhela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjergj Fishta, një shpirt gjithnjë i trazuar.
Kur u ndesha për herë të parë me emrin e Gjergj Fishtës ideja e parë që më erdhi në mendje ishte ajo e një heroi legjendash pasi ky emër më bënte shoqëri me Gjergjat e tjerë, të heroit kombëtar, apo atij që vrau bajlozin e zi. Duke lexua...
Autori: Rexhina Reci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A eshte Cezari personazhi kryesor i vepres
Ka pasur shume diskutime te shumta per kete fakt, shumica e studiuesve e pohojne se Cezari eshte personazhi kryesor ne kete veper. Nje arsye qe deshmon se Shekspiri ka pasur te drejte qe i ka vene kete titull vepres,eshte se tragjedia e brutit varet tere...
Autori: lejla sulimani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: letersia shqiptare
fishta nuk eshte thjesht nje poet ose shkrimtar. ai eshte nje fenomen letrar ne kulturen shqiptare. veprat e tij nuk mund te thuhet se veem u lexuan. ato u mesuan permendesh nga te gjitha shresat e popullsis edhe nga ato qe nuk dinin shkrim e kendim. ai ...
Autori: Semi Cela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Ku takohet dhe ku ndahet vepra e Fishtes me krijimtarine popullore.
Gjergj Fishta personalitet dhe vecanerisht autor i dalluar i botes shqiptare ne kohen qe jetoi por edhe me pas.Origjinaliteti i Fishtes por dhe menyra se si i krijonte dhe i trajtonte veprat e tij e ben ate nje personalitet te pavdekshem.Ne saje te krij...
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: liria fjala me e bukur e fjalorit tim
"Liria i ka rrenjet ne gjak" me shum dashuri e them fjalen liri.liria eshe gjeja me shtrenjt njerezore. kur e permend kete fjal shum gjera me bredhin ne mendime.me se miri e din shqiptaret se cfare do te thot kjo fjal.skenderbeu luftoi tere jeten e tij ...
Autori: ardit · Lloji: Ese pershkruese · Tema: as
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume sa edhe I perfolur,sidomos ne zonat e veriut.Shume studime jane realizuar lidhur me kete qeshtje,shume analiza e statistika jane referuar megjithate akoma...
Autori: kejsi · Lloji: Tregime per femije · Tema: fshatari dhe djemte e tij
Na ishte nje here nje fshatar i varfer.Ai kishte 3 djem.Djemve nuk iu pelqente te punonin aren si babai.Ata loznin gjithe diten.Babai vuante shume qe djemte e tij nuk e donin punen.Nje dite prej ditesh ai u semur rende. Kur i erdhi koha per te vdekur i t...
Autori: Eliona Mustafa · Lloji: Analize letrare · Tema: Viza
Vizat: Sa u gëzuan kto shqiptar qe na erdhi nje dit e mbar. ...
Autori: Florjan Kolukaj · Lloji: Tregim · Tema: Fshatari i varfer
Na ishte nje here nje fshatar i varfer.Ai kishte 3 djem.Djemve nuk iu pelqente te punonin aren si babai.Ata loznin gjithe diten.Babai vuante shume qe djemte e tij nuk e donin punen.Nje dite prej ditesh ai u semur rende. Kur i erdhi koha per te vdekur i th...
Autori: Amenda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjakmarrja
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume sa edhe I perfolur,sidomos ne zonat e veriut.Shume studime jane realizuar lidhur me kete qeshtje,shume analiza e statistika jane referuar megjithate akoma...
Autori: serxho kuka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta dhe ndjenjat
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gjera te kota si alkooli droga e gjera te kota! Reth jetes ne dim shum pak gjera mendoj se ...... disa nuk dine asgje!Per disa jeta vuan e per disa jeta nuk e...
Autori: Ledia Stafa · Lloji: Poezi kolone · Tema: Rrofte Shqiperia
DHE GJETHJA E FUNDIT RA DHE NJE PIKE SHIU FILLOI TE RREZOHEJ DICKA ISHTE NDRYSHE… DIKU ATJE TEJ LARG ,DICKA PO KUVENDOHEJ A MOS BEHEJ FJALLE VALLE PER GJETHEN E FUNDIT DIMRIT NJE DIMER QE ZGJATI 500 VJET NJE DIMER QE NGA TE GJITHE DO T...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne dy shtepiza ne kembet e nje kodre jetonin dy familje fshatare. Cdo familje kishte kater vocerrake. Te gjithe hanin te njejten supe, luanin ne te njejten balte, rriteshin bashke. Nje dite ne pragun e oborrit u shfaq nje karroce fisnike, nga e cila zbrit...




Komentet e fundit!

Emri: qqqwfre
Email: amet_88@msn.com
Komenti: palidhjeeeeeeeeeeeee

Emri: elaelaela
Email: ela@gmail.com
Komenti: E Kumar osht pershkrimi per juda makabe

Emri: Jolanda
Email: imer@hotmail.com
Komenti:

Emri: jehona
Email: jehona2004@live.com
Komenti: pse nuk me del komenti i lektyres pjes pjes. a mund te me ndihmoni ju lutem

Emri: Adisa N.
Email: Adisa.N1@live.com
Komenti: Sen nuk paskeni shkru ju e paskeni kopjuar prej Wikipedia.

Emri: djellza
Email: djellzaaliu101@HOTMAIL.COM
Komenti: pse une nuk mund ta gjej referatin e plot t lektyres JUDA MAKABE NGA GJERGJ FISHTA.A MUND TE ME NDIHMOJ DIKUSH

Emri: aaaaa
Email: asas_asa@hotmail.com
Komenti: qite more permbajtjen e juda makabes

Emri: hasnije
Email: hasnije_vehapi@hotmail.com
Komenti: une e dual lektyren juda makabe

Emri: daffyyy
Email: dafffoijknj@live.com
Komenti: pldhhh

Emri: mirlinda
Email: leila.erika@msn.com
Komenti: perse nuk e qitni vepren ta lexojm



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com